امروزه با قیمت های سرسام آور تلفن های همراه استفاده از وسایل جانبی گوشی برای محافظت از آن امری حیاتی است، به عنوان مثال قاب های تلفن همراه!

قاب هایی مقاوم و ضد ضربه را برای موبایلتان استفاده کنید، که دیگر نگران افتادن آن ها از دستانتان یا دادن آن ها به بچه های دلبندتان یا سقوط آنها از ارتفاع و ... نباشید.

در کنار محافظت از موبایلتان میتوانید جلوه ی زیباتر و جذاب تری به آن دهید، با رنگ های متنوع و تصویرهای فانتزی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

انواع قاب گوشی:

· کاور سیلیکونی : اگر به دنبال کاوری زیبا در عین حال مقاوم هستید حتما کاور سیلیکونی را امتحان کنید. این کاور با ظاهری زیبا و رنگ های متنوع و جنسی نرم و منعطف حس خوبی به شما میدهد که با وجود این نرمی نه از دستانتان لیز میخورد نه عرق میکند.

جنس سیلیکون ضد ضربه و ضد خش است و لبه های گرد آن طوری طراحی شده که اگر از دستتان بیفتد اتفاقی برای صفحه ی آن نمیفتد پس نگران گذاشتن آن در جایی یا افتادن آن نباشید.

این کاور مقاوم است ولی اگر به گوشه ی تیزی برخورد یا محکم با ناخن روی آن خراشیده شود لایه ی رویی آن کنده میشود.

همچنین کاوری باریک است که باعث بزرگتر شدن و زشت شدن ظاهر گوشیتان نمیشود.

داخل کاور سیلیکونی لایه ای ابری وجود دارد که باعث عدم جذب گرد و غبار و محافظت از آن میشود ولی همین لایه میتواند باعث داغ شدن شدن گوشی شما هم بشود.

در بررسی کلی قاب سیلیکونی نسبت به قیمت و جنسش ارزش خریدن و امتحان کردن را دارد.

به طور کلی کاور سیلیکونی کاوری: -زیبا

-مقاوم

-ضدآب

-ضد خش و ضد ضربه

لایه ی ابری داخلی

📷

کاور سیلیکونی

· کاور 360 درجه : اگر واقعا به دنبال کاوری بی نقص و پرطرفدار هستید ما کاور 360 درجه را به شما پیشنهاد میکنیم. این کاور با وجود اینکه به تازگی به بازار آمده است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. به قول معروف کاور 360 درجه یه چیز دیگس!!!

این کاور با روکشی 360 درجه میتواند به طور کامل از اطراف گوشی شما محافظت کند. به صورت 360 درجه و از همه زاویه ها.

باعث جلوگیری از خط و خش به گوشیتان میشود و برای درگاه های گوشی درپوش تعبیه شده است که همین خاصیت میتواند از داخل گوشی شما هم محافظت کند و باعث عدم ورود گرد و خاک به داخل تلفن همراه شما بشود.

ظاهری زیبا و 360 درجه با وزنی کم دارد و باعث ضخیم تر شدن گوشیتان نمیشود.

تنها مشکلی که میتوان از این کاور گرفت عدم تطابق آن با گلس های ضخیم است! که نگران آن هم نباشید.... شما مینوانید از گلس های نانو با این کاور استفاده کنید.

به طور کلی کاور 360 درجه کاوری: - مقاوم

-ضد خش و ضد ضربه

- ضد لک

-زیبا

-وزن کم و ظریف

📷

کاور 360 درجه

· کاور کیفی چرمی : اگر کارمند هستید و یا میخواهید تمام کارت های اعتباری و پول های نقدتان همراه با تلفن همراه در یک کیف جمع شود کاور کیفی بهترین گزینه است. برای گرفتن در دست بیرون از خانه بسیار شیک و زیباست و گوشی را کاملا محافظت و از دید پنهان میکند ولی حجم و وزن اضافی را برای گوشی به ارمغان می آورد.

به طور کلی کاور کیفی چرمی کاوری:-طراحی

-کارآمد

-ظاهر زیبا و شیک

📷

· قاب ژله ای: تنها اگر میخواهید دنبال ظاهری زیبا باشید که تلفن همراه شما نیز معلوم باشد قاب ژله ای را انتخاب کنید.

این قاب ظاهر زیبا و انعطاف پذیری دارد ولی نمیتواند به طور کامل از گوشی شما محافظت کند.

همین!!!!!!

📷

کاور ژله ای

· قاب کلاسوری :

· کاور فانتزی : قاب آکواریومی
 

 

منبع: https://virgool.io/